30 May 2016

Shell Out, Setia Alam

Assalamualaikum semua,

Aku nak kongsikan pengalaman aku makan dekat Shell Out. Untuk pengetahuan korang, Shell Out ada dua cawangan, satu dekat Setia Alam and another one dekat Damansara. So korang boleh pilih kat mana korang nak. Macam mana aku boleh tahu pasal Shell Out ni? Sudah tentu lah dekat Social Media. Makan hati hakak tengok diorang makan seafood yang banyak gilaaa tu ! Ni tengah bercerita ni pun tetiba dah rasa lapaa :'(

So, aku pun mulakan lah misi mencari segala info pasal shell out tu. korang google je Shell out menu. Nanti ada lah tu mcm mcm jenis gambar korang dapat tengok. Time aku nak datang sana, aku whatsapp dulu org shell out dekat setia alam. Then dia kata boleh je walk in terus. Senang hati aku boleh walk in, leceh kalau nak book book ni. Sebab hakak pernah ada pengalaman, nak book table and dah book, smpai kedai x de dalam senarai reservation! tension hakak time tu :( 



Then on that day, terus aku pergi Shell Out tu bersama manusia yang disayangi. Waiter dia explain mcm mana nak order and suggest what should we order. So disebabkan first timer, waiter tu suruh kits order set je dulu. then aku pun order yang set Combo A. Harga dia nanti aku attach gambar kat bawah ni. 


Ni menu untuk yang nak order set, yang set tak include sekali air yea

Ni menu yang nak order ala carte 


As a conclusion, aku bagi 10/10 untuk Shell Out ! sedappp sangat and kenyang sangat ! dan Aku Happy Sangat ! hahaha. Korang kene try and korang pasti nak lagi, mcm aku sekarang ni. huhu

No comments:

Post a Comment